Monday, September 26, 2011

Introduction (紹介) + New Anime (アニメ)

あのうすみません 

はじめまして。ぼくは 周煜捷です。一年生です。ニュージーランドじんです。

ぼくは漫画やアニメだすいきです。

(And here I go into English as I have exhausted all of the relevant Japanese that I have learnt)
I've been reading over the PE assignment and what I found interesting was the shadowing exercise. I like out JPN 101 is the one class where our せんせい actually encourage us to watch anime (obviously for educational purposes).
I've been shadowing/learning/tormenting my roommates with this song:


Which was the EP of this anime (眼のシャナ)


Which has an equally epic OP

And even better, the last season (season 3) is coming out in November so I don't have to wait for a conclusion to the series. I think I've found an alternative to spending time on psets.

じゃ、また! (I really need to sleep)

1 comment:

  1. わたしは しゃくがんのしゃなを みました。いです、でも ぼくの プレシャスは でさ のと と てんげん とぱ ぐれん らがん (ぼくの ブログを みます)。 なんい あにめ あなたも みましたか。

    ReplyDelete